خانوما واکسن یکسالگی سخته؟

#شیرخشک
#پوشک
#واکسن

۱۲ پاسخ

نه راحت ترینه اصلا نه تب داره نه درد

ن عزیزم راحترین واکسنه

قبلش استامینوفن دادین یا نه

سبککککک

نه خیلی سبکه اصلا بچه هام نفهمیدن

دختر من یه شب کامل تب کرد دو شب بعدش

نه سبكهههه

خیلی‌ سبکه واقعا

نه اصلاااااا

نه خیلی سبکه

ن خیلی سبکه

ن عزیزم خیلی سبکه اصلا تب نداره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی