۴ پاسخ

برای ارغوان خیلی راحت بود انگار نه انگار چیزی زده

خیلی راحته ن درد داره ن تب

راحتترین واکسن،

خیلی خیلی سبکه اصلا نه تب میکنه نه اذیت میشه شبکه بهداشت گفت لازم نیست استا بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی