واکسن یکسالگی سخته ؟

۸ پاسخ

نه خیلی راحتع وسبکع

زدنی اذیت میشن فقط دختر من بعدش رفتیم بیرون قدم زدیم زود آروم شد خونه هم رسیدیم خوابید بعدش مثل روزای عادی بازی کرد الحمدلله

ن اصلا سخت نیست حتی بهداشت ب من گفت نیازی ب حوله داغ و استامنیفون نداره

دختر من صبح زد خداروشکر تا الان تب نکرده. انشاالله تب نکنه

اصلا متوجه نشد

نه همون لحظه گریه میکنن و تمام

نه اصلا راحت ترین واکسن بود

واسه شاهان سخت بود ولی میگن سبکه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی