واکسن یکسالگی سخته؟؟

۱۴ پاسخ

اصلا سخت نیست هیچ درد و‌تبی نداره

نه اصلا.موقع تزریق هم گریه نمیکنه حتی

ولی بچه من هم گریه کرد هم یک روزو نیم پاشو نتونست زمین بذاره ار درد پاش ک نمیتونس راه بره گریه میکرد اخرشم امروز بردم دکتر گفتن ک ویروس گرفته

اصلااا گلم

نه اصلا منکه حتی استامینوفن هم ندادم چون خداروشکر اصن تب نکرد

بهداشت ک گفته اصن سخت نیس

ن اصلأ

درخواست میدی پرم گلم

نه اصلا سخت نیست خیلی راحته
فقط موقع زدنش گریه میکنن همین

ی اخ‌نگفت امیر محمد ک‌بفهممم اصم این بچه واکسن زدن بهش

بهداشت بمن گف خیلییی سبکه

ن اصلا حتی نیاز ب مراقبت نداره استامینوفن هم لازم نیس

اخ خواهر یکشنبه باید ببرم واکسن بزنه میترسم

میگن که سخت نیست☹️

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی