خانوما واکسن یکسالگی چطور بود؟

۷ پاسخ

خیلی راحت اصلا متوجه هم نمیشن

بسیاااار سبک

وااای
نمیدونم
پس فردا میریم بزنیم
خدا کنه راحت باشه

گنددددد

سبک بود

کاش همه واکسنا مثل یک‌سالگی بود

خداروشکر خیلی خیلی سبک

سوال های مرتبط