پسر من تب کرد و یه شب گریه بی قراری کلا یه روز اذیت شد از بقیه واکسناش بهتر بود
بازو رو زدم پا رو نزدم قراره یکماه بعد بزنم. چیزی نشد گفت استا هم نده چون بازو تب نداشت
نترس هیچی نیس
خیلی راحته اصلا انگار نه انگار فقط موقعه تزریق یکم گریه میکنن بعدش عالی یکی دست یکی پا میزنن
هیچی دو تاست و سبک
یکی دست و یکی پا برا پسر من سبک بود همون لحظه گریه کرد بعد یادش رفت عوارضی هم نداشت ولی همون روز واکسنش محض احتیاط بهش پاراکید دادم
راحت عزیزم
بهداشت میگفت واکسن سبکیه نیازی به پاراکید هم نداره چون تب نمیکنه پسرم تب نکرد ولی تا دوسه روز بی قرار بود و گریه میکرد شب هم درست نمیخوابید
دوتا واکسنه یکی پا یکی بازو اصلا هم برا پسرم عوارضی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.