شما واکسنشو زدی عزیزم؟؟
هیچی خیلی سبک بود
من امروز صبح زدم
خوبه ولی محض احتیاط استا میدم چن ی ذره گرم بود بدنش
میترسم تب کنه
۱۸ماهکی هم اینطوری هست؟یا اون سنگین تره
مثل بقیه واکسنا سنگین نیس .بعدیه هفته تا ده روز بعد ممکنه علائم سرماخوردگی به وجود بیاد
هیچی خیلی سبکه
من امروز زدم
هیچ علائمی نداشت حتی استامینوفنم ندادم
کلا خیلی واکسن سبکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.