۳ پاسخ

دختر من این دو ماهه صدگرمم اضافه نکرده🙄😐

زیادم هست. رشد بعد یک سالگی کمتر میشه چون حرکت و تکاپو بچه هم بیشتره

نیم کیلو که عالیه

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی