۵ پاسخ

باز صبح زود یه تست دیگه بزن ولی من میگم مثبتی

عزیزم باردار بودید شما؟

چند روز تاخیر داشتی

باید دوتا خط بی افته

ن زیر یدقه خط تبخیر نیس

سوال های مرتبط