فقط بدون آدم خیانت کار محله تغییر کنه
انقد بدم میاد از مردی ک میگه میرم با یکی دیگ حتی اگ ب شوخی
ایشالا یه ماشین بزنه بهش بمیره حداقل دیه شو بگیرید راحت زندگی کنید
بچه هات بزرگ شدن میتونی راحتتر جدا بشی، اما هنوزم حواست به دخترت باشه تو سن نوجوانیه، تا میتونی با زبون نرم با شوهرت حرف بزن حتی وقتی جدا میشین با تفاهم جدا بشو، تا روحیه خودت و بچه هات بیشتر آسیب نبینین. الان کار پیدا کردن سخت نیس. اما عجله نکن برا جدایی، چندوقت صبرکن ببین این ج ن گ، ل ع ن تی، به کجا میرسه، بعد اقدام کن. الان بلاخره بچه ها و خودت، نزدیک. همسرت باشی حداقل یه ذره حس امنیت میکنی، حتی اگه نون نباشه بازم کنار بچه هاتی، دلت جمعتره، خدای نکرده گوش شیطون کر، یه مو از سر بچه کم بشه، هم خودت عذاب وجدان میگیری، هم شوهرت دهنش باز میشه به سرکوفت و چرت گفتن. بنظرم چندوقتی تحمل کن و حفظ ظاهر کن، ببین اوضاع کشور و رفتار همسرت چطور میشه
ای بابا از درست این مردا من نمیدونم چی میخوان اینا
عزیزم هفده سال عمرت رفته با ادم اشتباه اما الان با احساس جلو نرو با عقل برو ،دخترت بزرگه بچه رو بزار پیشش و برو سر کار حداقل یکسال خودت چم و خم زندگی بیاد دستت و پول جمع کنی اون موقع میفهمی نبود مردی مهم نیست و تازه انقدری که میگن پول دراوردن سخت نیست البته سال اول یادگیری و پول دراوردن سخته اما سال دوم تا چهارم میبینی چقدر خوبه مخصوصا ارایشگری اگه بری هم مکان امنی هست هم درامد خوبی داره ب شرطی خودتو خیلی با بقیه قاطی نکنی در کل زندگیتو دست مردی که هفده سال نفهمیده و دنبال خانم بازیه و مغزش کوچیکه نده اون اگه قرار بود ادم بشه با دوتا دختری که خدا بهت داده ادم میشد و پدری میکرد
آخه پشتوانه داری واسه جدا شدن؟؟
چن سالته عزیزم شوهرت چن سالشه ؟
شوهرت خوشگله ک هرکی بهش پا میده زن داداش یا....بنظرم اگ خیلی قسم خورده رو حرفش نبوده جدا شو اگ میدونی همچین نیس ک برو چون ۱۷ سال خیلیییییه
چرا سرکار نمیره خوب؟؟؟؟
چرا اسمش باباست؟
کلا جدا شدی؟ الان چی میخاد شوهرت
آخرین چتتتتت…
چت توکامنتااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.