۷ پاسخ

من فقد شامو نهارو صبحانه میدم بقیش شیر خودم

من موز له میکنم سیب رنده میکنم با یکم اب جوشیده رقیق میکنم
یا دوتا زرده تخم بلدرچین با یکم اب جوشیده رقیق میکنم یا با کرده یا ی قاشق ماست میدم میخوره

من صبحونه بهش سرلاک و خرنا و موز مخلوط میکنم میدم
نهارشم یا سوپ یا برنج و مرغ اینا له میکنم یکم میدم بهش
این وسطا تخم مرغم میدم.نون میدم دستش.گاهی پنکیک درست میکنم.میوه میزارم تو میوه خوریش.سیب میپزم بهش میدم.من اکثرا همه چی میدم بهش حالا همه اینا تو یروز نمیدما بستگی داره چطور بخوره

من نهار شام میدم بقیش شیر، صبونه و ميان وعده بدم اصن شیر نمیخورن

دو وعده غذا میدم یه وعده میوه
بعدش فقط شیر
شیر بهترین گزینه برای رشدشون هست

اول صبح شیر
یکم بعدش بیسکوییت یا تخم مرغ
بعد میان وعده
بعد ناهار
بازم میان وعده و شیر
بعد شام تا اخر شبم 3وعده اینا شیر و غذا

سبزیجات بخار پز
نخودفرنگی
هویج
بروکلی
سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی