۱۱ پاسخ

سه وعده کامل میدم
عصرها یه نوع میوه بهش میدم
وقتاییم ک غذاهاش سردباشن نصف خرماهم بهش میدم سردیش نکنه

والا من دوس دارم ۳ وعده بدم ولی نمیدونم چرا نمیخوره هیچی😔به زور یک وعده گاهی هم دو وعده

سه وعذه صبحانه نهار شام

سه وعده اصلی دوتا میانوعده

صبحانه ناهار شام فقط چون رفلکس داره میانوعده بدم ی کم میاره بالا

من مدام بهش میدم همه چی میلش بکشه میخوره نکشه نمیخوره

بستگی ب میلش داره
پسر من چون شیر نمیخوره من بهش مجبورم همش غذا اینا بدم فقد تو خواب شیر میخوره
سه وعده ی اصلی رو میدم
عصرانه هم میدم با دووعده میوه

من دو وعده میدم ناهار و شام بعضی وقتا بینشونم موزم له میکنم میدم چون تغذیه اصلی بچه ها زیر یکسال شیر

بین دو تا ۴ وعده بستگی به میلش داره . وعده اول صبحش رو چون وقت نمیشه سرلاک میدم.

امروز دکتر به من گفت سه وعده

صبحانه ناهار عصرونه شام و بعضی موقع هم میوه

سوال های مرتبط