اگر باردار هم باشی نگران نباش بخاطر داروها چون منم شرایط مشابه داشتم دکترم گفت این موضوع صفر و صدی هست یا بخاطر قرص ها و دارو ها جنین تشکیل نمیشه یا اگر شد دیگه رشد میکنه و مشکلی نیست
انتی بیوتیک پریودی رو به تاخیر میندازه ولی میگین چرک خشک کن نداشته اگر میتونین یه سونو برین تا دلیل تاخیر قاعدگیتونو بفهمین
ی تست دیگه بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.