#بارداری# بارداری #کمک

تصویر
۶ پاسخ

بله من... منم رفتم اما زود برگشتم. راستشو بگم هردوتا جا حس ارامش میکنم اما دلم بیشتر خونه خودمونو میخواست که برگشتم

منم وسط جنگ خونه خودمونیم فقط اینجا راحتم

چقد دوری از خانوا ت

منم یک هفته ای رفتم خونه مامانم اینا،ولی واقعا هیچ جا خونه آدم نمیشه،اذیت بودم ،همون قبل از عید برگشتم...الانم خونه خودمم،و روزها تنهام،شوهرم باید بره سرکارش

خدایی ک اونجا بود اینجا هم هس نترس

بله
من😀

سوال های مرتبط

مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐✨️ مامان بلوبری🫐✨️ هفته شانزدهم بارداری
🔗❤️🔗 🔗❤️🔗 قصد بارداری