برای خودم
محصولات پنتن خیلی خوشبو و باکیفیته
اسپری فیروز لحظه ای که شونه میکنی خوبه بعدش مو رو خیلی خشک و وز میکنه به نظرم اصلا نخر
اینم شمارم پیام ک نمیاد اینجا دوست داشتی روبیکا یا اینا پیام بزار
09923566278
اسپری دو فاز ک حاوی کراتین هیدرولیز هم هست عزیزم
بنده مشاور پوست و مو هستم محصولات هم میتونیم پست کنیم
وای من اینو گرفتم خیلی خوبه
هم بوی خیلی ملایم خوبی داره هم مو رو نرم میکنه و اثرش هم خوبه تا مثلا من دو روز در میون به طور عادی حموم میرم اثرش میمونه
گره بازکن پینو
اسپری دوفاز فوق اعاده عادیه
گره باز کن فیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.