منم برای مسرمو امروز زدم هواب بود یهو تو خواب از درد پاش جیغ کشید یه شال کشی دارم با اون پاهاشو بستم یکم اروم شد.
اگر قطره ریخت بیرون باید یه ربع بعد دوباره بهش بدی تو خوابه قطره چکونو آرو از گوشه لپش ببر تو بعد تو دهتش بچکون بعدشم اگر بیدارشد سریع آب بزار دهنش که تف نکنه بیرون
عزیزم چیزی نبست نگران نباش منم ب فکر واکسن چند روز دیگه ی پسرمم🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.