۲ پاسخ

منم برای مسرمو امروز زدم هواب بود یهو تو خواب از درد پاش جیغ کشید یه شال کشی دارم با اون پاهاشو بستم یکم اروم شد.
اگر قطره ریخت بیرون باید یه ربع بعد دوباره بهش بدی تو خوابه قطره چکونو آرو از گوشه لپش ببر تو بعد تو دهتش بچکون بعدشم اگر بیدارشد سریع آب بزار دهنش که تف نکنه بیرون

عزیزم چیزی نبست نگران نباش منم ب فکر واکسن چند روز دیگه ی پسرمم🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان ماهلین🍓 مامان ماهلین🍓 ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی