سلام لباسای نی نی هاتونو خریدین شما🙂

۱۰ پاسخ

آره عسلم یه سری مواد بهداشتی و اینا مونده فقط

من همچیشوگرفتم فقط کالسکه و بهداشتی مونده

وسط خریدای من جنگ شد..
فقط خورده ریزارو خریدم..
هنوز سرویس خوابشو سفارش ندادم،
اتاقشو قرار بود زنگ کنیم‌نکردم🥲
خیلی ناراحتم براش🥲🥲🥲

من هیچی هنوز منتظرم اوضاع یکم اکی شه به امید خدا بعد از سال جدید میرسم خرید

من نه
تازه فهمیدم جنسیتشون دیگه باید کم کم بگیرم براشون
ولی یه سری وسایل‌هاشون گرفتم

منتظرم جنگ بخیر وخوشی تموم بشه انشاء الله

من کلا سیسمونیش رو گرفتم فقط مونده خودش بیاد😍

من لباس خریدم بقیه چیزا مونده

منم کلا سیسمونیشو خریدم

من سرویس چوبش مونده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۲ ماهگی