۲ پاسخ

منم دیشب هرچی دست میزدم بدنش خیلی داغ بود ولی تب سنج خوب بود باز دلم راضی نشد پاشویش کردم و شیاف گذاشتم لباسشم کم کردم تا یکم بدنش خنک شد

منم میزارم همین عددو نشون میده حتما سمت راست بزار چون سمت چپ نزدیک به قلبه بدن خنکتر نشون میده در کل بدن نوزادا بخاطر سوخت و ساز بالا و رشدشون بدنشون گرمتر از حالت عادیه

سوال های مرتبط