۳ پاسخ

تب سنج تون رو حتما چک کنید گاهی وقتها ممکن خراب باشه یا خطا بده ، تا جای که میتونی بدن رو خنک نگه دار ،دمای اتاق هم خیلی بالا نباشه

لباس هایش رو کم کن ، اگر کل بدن گرم کف دست و کف پاها ،ساق پا ها رو پاشویه کن تا گرمای بدن گرفته بشه ، استا به موقع بده حتی شده جای ۴ ساعت ،۳ساعت و نیم بده

تو استامینوفن بهش چهارساعتی بده .شده سه ساعتی بده .خنک نگهش دار .

سوال های مرتبط