۱۱ پاسخ

منم سه ماه پیش عمل کردم نمیگم راحت گذشت ولی باید مراقب باشی خب

منم ۱۷ فروردین نوبت دارم اکه جنگ بزارمون

من تازه عمل کردم حدود چهل روزه دخترم آرومه فقط یه شب مامانم اومد
ولی صبر کن بچت بزرگ بشه من یه بار هفته اول آروم زد به دماغم خیلی ترسیدم درد نداشت ولی آنقدر دخترم دعواش کردم بعدش عذاب وجدان گرفتم چرا نزاشتم بزرگ بشه بعدش برم

بچم ۳ ماهش بود عمل کردم اوکی بود و کمکی داشتم ،مشکل کمبودی بود که بعد زا داشتم ،کم مونده بود بمیرم

منم یک و نیم سال پیش عمل کردم پسرم هزارن بار زده انقد درد کرده گریه کردم اصلا دردش قابل توصیف نیست یه طرفشم برآمدگی پیدا کرده

منم کوچولو بود کردم ،اصلا سخت نیس

۸ سال پیش عمل کردم ..دختر بزرگم ۳ سالش بود ..الان که فک میکنم چقدر اون دخترم عاقل بود چقدر کم اذیتم میکرد ولی این پدرمو درآورده..

من پسرم ۱۵ ماهش بود عمل کردم چن باری از دماغم زد اما اونقد محکم نبود

من قبل عروسیم عمل کردم نامزد بودم

واقعا بذار بچت بزرگ بشه بعد برو من قبل بارداري عمل كردم تا الان دويست بار پسرم زده تو بينيم يعني همش خداروشكر ميكنم كه تازه عمل نكردم

چرا میزنه به دماغتون؟ منم منتظرم اوضا اروم بشه شاید تابستون عمل کنم

سوال های مرتبط