به نظرمنکن ایفون اصن با شیومی قابل مقایسه نیست
چراااا انقد کم میخرن؟؟
اخرین بار من میخواستم بگیرم قبل جنگ گفت ۸۳تومن ک
من ۱۴مکس دارم همون مثه تو اخرم نابود شد الان ی سامسونگ گرفتم
اصلا ایفون با هیچ برندی قابل قیاس نیست البته به طرف بستگی داره من نمیتونم با برندای دیگه کار کنم
منم پونزده پرومکس داشتم ۱۲۰فروختم یه سیزده نرمال برداشتم یه شیائومی خیلی راضیم الان راحتترم همش ترس داشتم چون ی سامسونگمو سوزوند ارهان خان دیگ چشام ترسید
به نظرم یه A5۱ سامسونگ بگیر اینو بفروششش
حداقل سامسونگ بگیر من شیائومی دارم خوشم نمیاد
اره ی چیزی با کیفیت بگیر ک عکس از بچتمیخایبگیری سامسونگ سری قدیمی اس ۱۰ پلاس خواهر منداره خیلی خوبهکنارش اپلم داره منو شوهرم دوتامون ایفونداریم من الانی صداسفی د میخامدان کنم نمیتونمی لالایی نمیتونم دانلود کنم ازیننظر بیخوده ایفون ایفونفقط کلاس داره و دوربین خوب البته برا کسی کاز قابلیت هاش استفادهکنههمخوبه
واسه من ۱۷پرومکسه همشم پسرم میکوبه اینور اونور اصلا اینجوری نیست باهاش بازی کنه ها فقط میکوبه یعنی جیگر کباب میشه ضعف میکنم ولی نمیتونم عوض کنم چون همش از بچه هام عکاسی میکنم اگه مهم نیست برات عوض کن
من نمیتونم اینکاروکنم بنظرم خیلی بی ارزش میشه ایفون مث طلاست هی قیمتش بالاترمیره حیفه ایفون رو بدی شیائومی بگیری دستت
بفروش چون کسی که کار نمیکنه
مثلا برای دوربین نیازی نداره مخصوصا با بچه حیفه
بجاش هرچقدر موند برو طلا بگیر
یه شیامی بگیر خیلی خوبه منم چند ساله شیامی میخرم
بفروش
چون کلا با ایفون کار کردی نمیتونی گوشی دیگ دستت بگیری منم کلا عادت کردم بهش فک نکنم بتونم گوشی دیگ بردارم
بنظر من فروختی سامسونگ بخر مخصوصا سریS من خودم S25دارم خیلی راضیم
چقدر کم میخرن
سامسونگ بخر آخه شیائمی چیه
من باشم نمیفروشم
سامسونگ که خیلی بهتره
خواستی بفروشی به من بگو شاید خریدمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.