فرزند پروری مای بیبی بچه

تصویر
۴ پاسخ

ما سوئیچ یدک رو همیشه پیشمون نگه میداریم برای اینجور مواقع.
یا اینکه اگر خیلی مجبور بودین بچه رو بذارین تو ماشین حداقل سوئیچ رو بردارین
با ماشین روشن بچه رو تنها گذاشتین تو ماشین؟

خدا روشکر بخیر گذشت و بچه ات پیشته، خیلی باید مراقب این وروجک ها باشیم.. سوئیچ یدک برای همچین مواقعی هست عزیزم.

نمیتونستین از بیرون سرگرمش کنید تا کلیدساز بیاد

وای شوهر منم بود همین کارو میکرد تازه بدتر روانی میشد یهو شیشه ماشینو می‌شکست😂
مامان بابا ها خیلی رو بچه هاشون حساسن دیگه بچه گریه کنه که هیچی

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۴ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان ایلیاوتودلی🩷 مامان ایلیاوتودلی🩷 ۱۴ ماهگی