ما سوئیچ یدک رو همیشه پیشمون نگه میداریم برای اینجور مواقع.
یا اینکه اگر خیلی مجبور بودین بچه رو بذارین تو ماشین حداقل سوئیچ رو بردارین
با ماشین روشن بچه رو تنها گذاشتین تو ماشین؟
خدا روشکر بخیر گذشت و بچه ات پیشته، خیلی باید مراقب این وروجک ها باشیم.. سوئیچ یدک برای همچین مواقعی هست عزیزم.
نمیتونستین از بیرون سرگرمش کنید تا کلیدساز بیاد
وای شوهر منم بود همین کارو میکرد تازه بدتر روانی میشد یهو شیشه ماشینو میشکست😂
مامان بابا ها خیلی رو بچه هاشون حساسن دیگه بچه گریه کنه که هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.