بقیه عکسا تو تایپیک ها
فرزند پروری مای بیبی بچه

تصویر
۱۴ پاسخ

خب گلم وقتی قیمت رو بالا برده باید بدونی کلاهبردارع دیگ

اگر از طریق باسلام ثبت سفارش میکردی و پرداخت میکردی میتونستی راحت شکایت و مرجوع کنید و پولت رو پس بگیری خارج از برنامه با سلام مسئولیتی نداره

یکی از چندین دلایلی که هرگز خرید اینترنتی انجام نمیدم همینه

زشت نیس ک فقط شکسته اس

عکسکلی خریدت رو بفرست

من باسلام خرید میکنم خیلی خوبه تا کالا ب دست مشتری نرسه پولو ب غرفه دار نمیدن شمام باید از تو خود باسلام ثبت سفارش میکردی

ببخشیدا اشتباه خودت بوده وقتی یهو قیمت عوض کرد نباید. قبول میکردی

خب یعنی شک نکردی یهو قیمت دو برابرو بهت گفت؟؟
چرا واسه ات سوال نشد که ایتا میخواد ثبت سفارش کنه

به چه شماره حسابی واریز کردی واس همون شکایت کن

اشکال نداره ضرر به جونت نزنه

شکایت نکردی؟

گلدونش شیشه نداره

تصویر

رنگش اصن سه چهار درجه تیره تر از اونی ک من میخاستم

تصویر

............

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۴ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان ایلیاوتودلی🩷 مامان ایلیاوتودلی🩷 ۱۴ ماهگی