۲ پاسخ

مال من واسه ویروس بود ببرش دکتر

تبخالش شاید بخاطر تب بالاس .شاید خدایی نکرده بخاطر ویروس تب میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۱۶ ماهگی