فرزند پروری ،مای بیبی بچه. بچه بچه

تصویر
۵ پاسخ

به نظرم کار خوبی میکنی برو خونه مادربزرگت به فکر خودت باش مثل بقیه
خوش بگذرون

نمیدونم ما خانوما چرا انقدر عادت کردیم توسری خور باشیم و ساده ترین حقوق انسانی رو تا زمانی که بهمون آسیب بزنن نادیده بگیریم

منم خانواده شوهرم رفتن یه تعارف نکردن
خانواده خودم بخاطر من نرفتن
منم پسرم چهلمش درنیمده بود

به نظرمنم برو‌هون‌جایی که خوش میگذره

آره برو هرجا راحتی گلم.
من باهمسرم صحبت کردم که یه سال طرف خونوادم میریم یه سال خونواده ش واسه ماه محرم هم اینجوری تصمیم گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی