چون ک یه مشت به درد نخور شدن مسئول و زندگی رو به ما حروم کردن
خدالعنت کنه باعث بانیشو ک باعث شده سفره مردم خالی بشه
منم خودم یک کیک ساده درست کردم نداشتیم واقعا
دقیقا منم تولد نگرفتم حتی آتلیه نبردم همه همینن والا
منم هیچ جشنی نگرفتم کیک هم نگرفتم یک ماه بعد تولدش رفتم آتلیه ۲ تا عکس از خودش گرفتم فقط
عزیزم حسرت چرا من هم پولشو دارم هم شرایطش رو اما ترجیح میدم خودمو همسرم و دخترم اون روز رو باهم بگذرونیم و چندتا عکس یادگاری تو خونه بچینم و ازش بگیرم اصلا مهم نیس جشن گرفتن یا نگرفتن
منم فکر نکنم بتونم تولد بگیرم. ولی کیک میتونم بپزم با بادکنک خودمون ۴ تایی تولد بگیریم
قربونت برم فقط شما نیستید که این شرایط براتون پیش اومده هممون اینجوریم بخدا هروی بیشتر میدویم به هیچ جا نمیرسیم یه مشت گاو شدن مسوول مملکت فقط جیب خودشونو پر میکنن و بفکر مردم و شرمندگی پدرا نیستن خدا لعنتشون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.