۶ پاسخ

تایپیکاتو خوندم گلم .توروخدا بخاطر بچه ات الکی به اب نزن هرکسی لایق پدری کردن برا بچت نیست سریع برای ازدواج مجدد اقدام نکن

خوش بگذره😍

خیلی دیت میری شیطونا 😉😉

چ حس قشنگی انشاالله خوشبخت بشی ♥

جدا شدی گلم؟
پسرت پیش‌خودته؟

دیت با کی؟!

سوال های مرتبط