خوبه. ولی ادم از یه سوراخ دوبار نیش نمیخوره. همشون مثل همن. فقط قیافه هاشون فرق میکنه.
چجوری با بچه 1 ساله هم طلاق گرفتی هم رفتی تو رابطه؟
هول نباش برو عشق کن شوهر میخای چیکار دیووونه
بیا خواهرانه ی چی بگم عزیزم من تاپیکهاتو دیدم اول اینکه خیلی محتاط برو جلو بعدشم بچت خیلی هنوز کوچیکه اگه میخوای واقعا خوشبخت بشی با یکی که شرایطش هم سطح خودته ازدواج کن نه کسی که مجرد بوده و پسر بوده چون تازه شروع مشکلات میشه و کلا خیلیارو دیدم که میگم بهت و بچت الویت زندگیت باشه چون معصوم و پاکه اما بازم خودت تصمیم گیرنده ای عزیزم
اوخی 😍
ولی مردا همشون یکی هستن
افرین عزیزم توحق ادامه زندگی داری به چرت و پرتای یه سری خاله زنک هم گوش نده فقط مراقب باش و با عقل انتخاب کن
ببین گلم من تازه متوجه شدم چی ب چیه تایپک های قبلتو خوندم
بنظرم تو باید ی روزی ازدواج کنی چون هم جوون هستی و تنهایی نمیتونی بچه رو بزرگ کنی .همه آدم نیاز ب همدم دارند تو هم ک معلومه از زندگی قبلیت هیچ خوشی ندیدی امید وارم این زندگیت زندگی ایده آل باشه برات بزا چند تا توصیه کنم بهت
اول اینکه فعلا آشنا شو ولی عقد اصلا تقریبا تا اواسط تابستون صبر کن ولی هم زمان هم بایه مشاور خوب در ارتباط باش البته اگه مراغه مشاور خوب پیدا کردی چون من مشاور خوب ندیدم اینجا
دوم اینکه کار خوبی نکردی هدیه خریدی چون بزا فعلا اون برات خرج کنه از اول خودتو وا نده
عزیزم سنت کمه درسته تجربه های زیاد داشتی بین هم سن و سالهات ولی امید وارم عاقلانه پیش بری
راستی این پسر خوشبخت اهل مراغه هس؟شغلی داره ک بشه برات پشتوانه ؟از نظر مالی خوب هواتو داره؟
امیدوارم خوشبختی ک دنبالش هستی رو تجربه کنی😍♥️
دوتا چیزو یادت بمونه
تو جسارت اینو داشتی ب زندگی ک نمیخواستی پایان بدی(( خیلیا جراتشو ندارن و چون ترسو هستن بهت انگ میزنن ک خاک تو سرت چرا جدا شدی، چرا رفتی با یکی دیگه، وا بچه ات کوچیکه، وا خجالت بکش،....)) بهرحال گوه خور تو این جامعه زیاده ب دل نگیر و اهمیت نده
دوم اینکه تو حق داری ب زندگیت ادامه بدی و با هرکس خواستی آشنا بشی
تو بچه نیستی ککسی برات تصمیم بگیره
برو بشناس و مطمئن شو
برای خودت و پسرت یه زندگی خوب بساز♥️ چون لایقشین
پایدار عزیزم
مامان برسام جان چه مجرد چه متاهل بستگی به طرف مقابلت داره شاید یه شخص مجرد کم سن خیلی فهمیده تر از یه متاهل دوران دیده باشه ببخشید دور از حضور کسی که خر باشه تا آخرشم درست بشو نیست آدم زندگی همون سال اول زندگی مشخص میشه
جدا شدی؟ یا تو مراحل طلاقی؟
بعضیها یه جوری جبهه گرفتن انگار خ یانت کرده بابا طلاق گرفته به کسی هم نباید جواب پس بده
عزیزم با این آقا چطوری آشنا شدی؟
چن سالشه
.مبارکت باشه عزیزم خوشبخت بشین در کنار هم. فقط خانوما کادو نمیدن وایل رابطه کادو میگیرن. مردو پر رو نکن که سرت سوار میشه
با همچیت موافقم هیچ ایرادی نیست جز کادو گرفتنت عزیزم اشتباه محضه ☺️
پایدار 🥰
چقد دستت کوچیکه🤣
پایدار باشه روابطتتون
فقط خواهرانه میگم چون بچه داری و ایشون احتمالا مجرده .... از اول برا خودت حد مرز بزار که خدایی نکرده بعدا برات دردسر نشه.... جسارت نمیکنم به هر حال جوونی نیاز داری ولی تو رابطه ای که بدون تعهد رسمی نیاز آدم رفع بشه اون رابطه بلاتکلیف میمونه و سالها به نتیجه نمیرسه و ممکنه آدم حتی انگ خرابی هم بخوره ...
انشالله عاقلانه بهترین انتخاب رو برای زندگیت بگیری و خوشبخت بشی ❤️
فعلا عجله نکن خوب همو بشناس .منو یادت میاد تو شخصی بهم پیام دادیم
خوبی عزیزم کی طلاق گرفتی دختر عزیزم ،،🫂
کاش ی عکس بدی ببینمت
کار خوبی کردی از همسرت جدا شدی
الان کجا زندگی میکنی خونه ی بابات
با پسرت اوكيه؟ تروخدا حواست باشه
بنظرم اصلا به ازدواج فک نکن فعلا چند وقت باهم باشید اصن ببین دلت میخاد. ازذواج کنی دوباره .چند وقته جدا شدی؟
عزیزم علت جدایت چی بود
هولی چقدر یعنی انقد لنگ بیل بیلکی و کمبود محبت داری😐
چند وقت میشه جدا شدی عزیزم ؟
مبارک باشه عزیزم
حداقل دوسال بگذره بعد چون من تو عقد جدا شدم میگم تا الان کاش بیشتر مجرد میموندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.