مارک هانیز بگیر از همه ش بهتره
من مای بی بی سایز ۲خریدم ۲۲۵چقدر گرون گفته بهت
پوشک خیلی گرون شده
سارا نرفتی سرابتاوه پیش شوهر اون خانمه ک شمارشو داد؟اونجا قیمت قبل داشت سایز کوچیک
سارا جون مگه دو تا دختر نداری؟
تو پروفایلت زدی سه تا؟
چرا دوتا کلاه میزاری یدونه بزارگناه داره
شهرزاد قشنگم🫠😍
چی ناز دلم خواست بیا دیگه جوجم 😭
چخبره مای بی بی سایز یک ۲۵۰ هس من بارلی گرفتم ۴۶ تایی ۵۵۰ خیلی خوب بود سایز ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.