کسی اینجا از یزد هست که تو سید الشهدا سزارین کرده باشه؟

۲ پاسخ

سلام شما زایمان کردیذ؟ منم مشکل خونرسانی دارم ولی دیگه نرفتم پیش دکترم جای دیگه رفتم گفت خوبه الان ترسیدم چرا نرفتم چند کیلو بچه شما

منم میخوام سیدالشهدا سزارین بشم از اطرافیان که رفتن خیلی تعریفشو شنیدم و راضی بودن بچه اولم مجیبیان بودم خیلی عالی بود رسیدگیشون ولی الان دکترم اونجا نمیره

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی