۸ پاسخ

بیایین یکی بسازید ۱۴۰۵ دنیا بیان به ماهم بدن🤣🤣🤣

۲۰ میلیون 🤔نه بابا دلت خوشه عزیزم ۲تومن تازه مثل اینکه قرار تو سال جدید بدن

نه فقط ۴۰۵ به بعدیا

به ما هم‌یدن دیگه تا وقتی بچمون دو سالش بشه
اگه بدن من قول میدم‌سه سال دیگه یکی دیگه بیارم

دبیر ستاد ملی جمعیت از ارائه کارت «امید مادر» با شارژ ماهیانه مبلغ دو میلیون تومان خبر داد و گفت: همه مادرانی که از فروردین ماه ۱۴۰۵ فرزندشان متولد می‌شود تا ۲۴ ماه، ماهیانه دو میلیون تومان کارتشان شارژ خواهد شد.

ولی توجه کن نوشته بچه هایی که از فروردین ۴۰۵ دنیا بیان

فقط بچه هایی ک ۴۰۵بدنیا بیان اونم تا ۲سالگیشون میده ماهی۲میلیون

اره پیامش برامنم امد...از اول برج میدن

چمیدونم خواهر.خدا کنه بدن. دو تومنه.

سوال های مرتبط