۷ پاسخ

نه دیگه😂😂😂

نه من نگرفتم 😁ولي دوست دارم بگيرك تا دو سالگي

نه دیگه بسه

نه من تا یک سالگیش گرفتم فقط

نه توروخدا تازه تموم شد راحت شدیم🤣

نه بچه اولم نگرفتم دیگه

ماهگرد تا یکسالگیه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی