واقعا خدا لعنتشون کنه
چ خبره میری خرید کنی ی مرغ و ی شونه تخم مرغ میخری میشه یکو پونصد
واقعا خیلی بد شده همچی
برا همین دولتی ک برا مردم ارزش قائل نمیشه مردم دوماهه میرن کف خیابون...
درسته الان یسریا میگن ما برا ایران میریم
چ فرقی داره
ایران یا ب دست اونطرفیا خراب میشه یا ب دست همین دولت...
فرض کن دادن چی میشه باهاش خرید؟!❤️🩹
خدا ورشون داره الهی که از ما یه مشت بی پول و گشنه ساختن😭
فک نکنم
اره میدن دیشب اخبار گفت..مبلغش هم بیشتر شده
بله میدن تا اخر امسال
هنوز مشخص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.