۷ پاسخ

واقعا خدا لعنتشون کنه
چ خبره میری خرید کنی ی مرغ و ی شونه تخم مرغ میخری میشه یکو پونصد
واقعا خیلی بد شده همچی
برا همین دولتی ک برا مردم ارزش قائل نمیشه مردم دوماهه میرن کف خیابون...
درسته الان یسریا میگن ما برا ایران میریم
چ فرقی داره
ایران یا ب دست اونطرفیا خراب میشه یا ب دست همین دولت...

فرض کن دادن چی میشه باهاش خرید؟!❤️‍🩹

خدا ورشون داره الهی که از ما یه مشت بی پول و گشنه ساختن😭

فک نکنم

اره میدن دیشب اخبار گفت..مبلغش هم بیشتر شده

بله میدن تا اخر امسال

هنوز مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها ۱ سالگی