۸ پاسخ

میتونم بگممم خوشبحالت

به به چه منظره ای عزیزم شما تو مسافرت ما زندگی میکنید😍

ما ک تابستون میایم شمال اصن بیشتر از ۱ روز طاقت نمیاریم از شرجی بودنش جطور شماها طاقت میارین راسی چطور لباس خشک میکنین من یه شورت شستم تا ۳ روز خیس بود

بهههه دلم خاسسس😍

پیاده روی رویایی، دریا آروم ، خلوت، حسابی ریلکس کن

. من تو ی شهر با اب و هوای کویری زندگی میکنم شوهرم میگ یکم بگذره ببریم خونه مون رو شمال اینا
زندگی اونجا چطوریه؟ بنظرت اب هوا ش برای زندگیی خوبه یانه همون کویری بهتره ؟

خوبه کنار دریا رو دارید صدا دریا ارامش میده

خدایا چقد قشنگ کنار دریا هسین

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی