چقد اوشگلی تو 🥹😍
بعد از بهوش اومدن چون از بینی نفس نمیکشی احساس خفگی نداشتی چجوریه
من ۴ ماه فقط تو خونه میزنم بیرون نمیزنم 😬
هنوز چسب میزنی؟
بعد از یکسال تازه خودش رو نشون میده.
دماغت گوشتی بوده ؟
اگه گوشتی بود حداقل تا ۱ سال یا بیشتر ورم داره بعد کمکم میخوابه ورمش
من یکساله عمل کردم نوک بینیم هنوز ورم داره
بعد یکسال اوکی میشه من خیلی پشیمونم که کورتن نزدم برا من خیلی دیر ورمش رفت
برا من بعد سه چهار سال تازه جا افتاده هنوزم از خواب بیدار میشم یا مریض میشم باد میکنع
توعکس که خیلی خوشگلی بینیتم قشنگه
برامن تا یک سالونیم ورم میکرد ورم داشت الان دوسال شده عالی شده
من یکساله عمل کردم همچنان ورم داره بستگی داره بینی قبلیت گوشتی بوده یا استخوانی
برا من تا یکسال ورم داشت
خیلی طول میکشه
چند وقته عمل کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.