گلم مریض بودی ازمایش دادی
سرماخوردگی نداشتی ازمایش دادی؟
انزیم کبدی یکم بالاست
در حد کم هم غلظت خون
کراتین هم یکم بالاست اونم به زیاد نیست به خاطر کم آبی میشه .
یه چندتا چیزت بالاهه یه چندتاش پایین
ببر بیمارستان دکتر زنان یا بهداشتی جایی حتما پیگیری کن
بااین....
آینه....
ببر دکتر من قبل دکتر اونقدازپایشای پسرموزدم توگوگل اونقد چرت پرت خوندم خداشاهده ازاون روز استرس اضطراب دلهره افسردگی گرفتم .
آزمایش چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.