دوستان کسی هست از جواب آزمایش سردربیاره

۸ پاسخ

گلم مریض بودی ازمایش دادی

سرماخوردگی نداشتی ازمایش دادی؟

انزیم کبدی یکم بالاست
در حد کم هم غلظت خون
کراتین هم یکم بالاست اونم به زیاد نیست به خاطر کم آبی میشه .

یه چندتا چیزت بالاهه یه چندتاش پایین
ببر بیمارستان دکتر زنان یا بهداشتی جایی حتما پیگیری کن

بااین....

تصویر

آینه....

تصویر

ببر دکتر من قبل دکتر اونقدازپایشای پسرموزدم توگوگل اونقد چرت پرت خوندم خداشاهده ازاون روز استرس اضطراب دلهره افسردگی گرفتم .

آزمایش چی هست

سوال های مرتبط

مامان حسین وزهرا ❤❤ مامان حسین وزهرا ❤❤ ۵ سالگی
مامان سورنا و سورین مامان سورنا و سورین ۴ سالگی
مامان دوقلوها وروژان مامان دوقلوها وروژان ۱۵ ماهگی