اخیییییی سلین امروز میگه دده🥺🥺🥺🥺

۶ پاسخ

عزیز دلم‌ایشالله دانشگاه رفتنشو ببینی عزیزم

وووی ننه

خوش بحالت پسر من دوماهه هیچی نمیگه نمیدونم چرا اینقدر ساکته آخه🥺

عزیزم خداحفظش کنه😍

عزیزم 😍
دختر منم دو سه هفته پیش میگفت دیگه نمیگه
تا یه مدت همینن یه سری کلماتو یه مدت میگن بعد یادشون میره

پسر من نمیدونم از کجا یاد گرفته همش میگه گییییی 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی