۸ پاسخ

منم دوسشون دارم دوست دارم آنقدر پول داشته باشم برم کلی اسباب بازی بخرم ببرم بهشون بدم
دوست دارم کلی میوه و کیک اینا بخرم ببرم بدم سالمندان شادشون کنم😞🥀
طفلی ها دلم براشون کبابه

خونه داری ب اسمش کنی؟؟؟

چه دنیای بی رحمی ،همچین فرشته هائیکه از بزرگترین نعمت ک پدر و مادر و مهر مادری هس محرومن،البته خیلی از بچه هام هستن ک با وجود داشتن پدر ومادر بازم محرومن از داشتن محر پدر ومادری،والدین بد سرپرست

خون گوشت تو

چ کاربه هبچ چیزی مثل بچه خودم آدم نمیشه

منم خیلی دوست دارم و بهش فکر میکنم... فقط مطمئنم اینکارو نمیکنم چون وحشت دارم ازینکه یه طفل معصوم رو بیارم بعد ببینم نمیتونم به اندازه ی بچه خودم دوسش داشته باشم🥲🥲🥲🥲

میشه بدونم

چرا ب چ دلیل این کارو کنی

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان أميرعلــي👶🏻🩵 مامان أميرعلــي👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی