اره من خرید میکنم، بستگی ب غرفه داره مثلا من پرده خریدم قیمتش 2 میلیون بود یه تومنشو دادم یه تومن دیگشم تو سه قسط پرداخت کردم برا لباس و کفش و لوازم خونگی هم همینطوره البته غرفه هایی ک شرایط قسطی دارن
من خریدکردم نصفش میدی نصفش هم طی ۴ماه خیلیم راضی بودم ۳تاشلوارجین خریدم ازتولیدی شد ۲۳۰۰ که ۱۱۵۰دادم مابقیش ۴تاقسط تو۴ماه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.