۲ پاسخ

اره من خرید میکنم، بستگی ب غرفه داره مثلا من پرده خریدم قیمتش 2 میلیون بود یه تومنشو دادم یه تومن دیگشم تو سه قسط پرداخت کردم برا لباس و کفش و لوازم خونگی هم همینطوره البته غرفه هایی ک شرایط قسطی دارن

من خریدکردم نصفش میدی نصفش هم طی ۴ماه خیلیم راضی بودم ۳تاشلوارجین خریدم ازتولیدی شد ۲۳۰۰ که ۱۱۵۰دادم مابقیش ۴تاقسط تو۴ماه شد

سوال های مرتبط