چجوری با بچه این سنی حوصلت سر میره
چرا من وقت سر خاروندن نداریم😂
اول برو آموزشگاه رانندگی بعد ک گواهینامهتو گرفتی سریع درخواست یه ماشین برا خودتو داشته باش
چون رانندگی ک یاد بگیری دیگه هیچوقت خونه نمیمونی.
من تا بچه دار شدم سریع ب شوهرم گفتم باید ماشین بگیری برام چون شوهرمنم مث تو همیشه سرکار. پس ما باید تو رفاه باشیم
یکسال جلو درمون پارک بود ماشین
تاامسال سوار شدم تازه فهمیدم دنیا دست کیه
هوممممم
ببین این داستان برای منم بود
نمیتونستم بپذیرم که مادر شدم و همش دلم فاطمه قبل مادرشدنم و میخواس
فاطمه تی که میرفت باشگاه
دانشگاه
کلاس طراحی و...
ازوقتی پسرم به دنیا اومد کلی خودم و به این ور و اونور زدم که کارای دیگه انجام بدم
مثلا کنکور دادم
ادمینی کردم یه مدت
دوره مربیگری کودک ثبت نام کردم
جز فشار و خستگی چیزی برام نداشت که نداشت
الان دیگه پذیرفتم که مادرم و باید مادری کنم
برای خودمم همین که یه باشگاه برم خوبه
به سلامتیم رسیدگی کنم
و برای بچم وقت بزارم. تا وقتی بزرگ تر شد
منم از اول بارداری خونه هستم مرخصی استعلاجی گرفتم تا زایمان و خونه بودن برام خیلی سخته اما ساز میزنم، پلی استیشن بازی میکنم نقاشی میکشم و کتاب میخونم ولی اگه مثل شما بچه داشتم قطعا برای اون بیشتر وقت میذاشتم چون جز مادرش کسی رو نداره یکم تحمل کن هوا گرم شد برو مارک بیرون بگرد
برای یادگیری زبان نیازی نیست کلاس بری از اپلیکیشن زبان استفاده کن اونجا هم خوب اموزش میدن من ۷ سال کلاس زبان رفتم تو خونه بهتر ياد میگیری هزینه هم کمتره، برای گواهی نامه اول برو کلاس ، اگه اول بشینی تو ماشین بدون کمک هول میشی بدتر میشه
خلاصه شرایط هممون مزخرفه باید تحمل کرد تا جنگ تموم شه
وای چقد منی☹️
عزیزم اگه بهت یاد بده بعد بری گواهینامه بگیری دیرتر قبول میشی، اینو مطمئن باش، چون اونا یه سری قوانین خاص دارن توی اموزش، وقتی از اول یه حور دیگه یاد میگیری تغیی دادنش سخته برات. برو اموزشگاه زودم قبول میشی.
کلاس زبان خوبه، اگه اطرافتون هست کلاس یوگا عالیه. من یه مدت قبل بچه ها خیلی افسردگی داشتم از تو خونه موندن، رفتم کلاس ایروبیک در اب ثبت نام کردم اصلا از این رو به اون رو شدم .
سنت کمه عزیزم حق داری الان وقت توعه بگردی و جاهای مختلف بری
یه هنری تو خونه یاد بگیر
اگه شوهرت هم مخالفت نمیکنه گواهی نامه خوبه از فردا برو ثبت نام کن از ی جایی شروع کن
چرخه تکراری زندگی ادم افسرده میشی این وسطا هم باید کارای مورد علاقتو هم بکنی
خونه مامانت نمیری؟؟؟ بچه رو پارک و اینا ببر روزایی ک هوا بهتره.. یا مثلا با خواهر و یا دختر خاله و دختر دایی اینا رفت امد کن
باید بگذرونیم دیگ یک جوری
والا من همه برنامه هام گذاشتم ۴ ب بعدش... بعد تو چطور وقت میکنی کاری کنی منشبا از خستگی غش میکنم صبحم بزور از خواب بیدار میشم
منم همسرم همیشه سر کار هس از ۶ صبح میره تا ۵ یا ۶ غروب ک میاد هم خستهس
من صبحا ک کلا کار خونه هس تا نهار و بعدش خواب بعدازظهر از ۴ب بعد ک دیگ کاری ندارم با ماهلین میرم بیرون دوتایی میریم
سه چرخه ماهلین میگیرم میزارمش داخل سه چرخه و میریم پیاده روی اگر هم بازار کاری داشته باشم منتظر همسرم میمونم ک بیاد و ماشین میگیرم ازش و باز با ماهلین دوتایی میریم بیرون هوا هم سرد باشه بیشتر لباس برای ماهلین میپوشونم ولی اگر بارندگی باشه خب بیرون نمیریم البته من همسایه خوبی هم دارم ک خونه اونا هم میرم گاهی اوقات و اونم میاد تو روزای بارونی هم تو خونه کیک یا دونات یا کروسان درست میکنم ک روزم بگذره
وای دقیقا منم اینطوربم فک کنم دارم افسردگی میگیرم😔😔😔😔😭 با این تفاوت که شوهر شما به بیرون رفتنت کاری نداره خودت نمیری، شوهرمن اجازه نمیده بیرون برم باید با خودش برم😭😭🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ حالم از این رندگی بهم میخوره
چقد منی شما
دقیقا اوضاع منه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.