#پوشک
#شیر خشک
#فرزند پروری
#آنومالی

تصویر
۴ پاسخ

شربت کولیکز بخر بده .حتما آروغ بچه رو هم بگیر

مال کولیک این چیزاس بهش شربت بایکول مخصوص کولیک بده ارومش می‌کنه گیاهی ام هست من بچم اینجوری بود با صدا سشوار من یک سال اینو خوابوندم اینقد که بد گریه میکرد جیغ میکشید چهار دوره شربت بایکول دادم خیلی بهتر آرومتر میشد

وای یاد دختر خودم افتادم اونم اینجوری بود یهو داد میزد گریه میکرد چقدررر طول میکشید ارومش کنم🥲

آره از دل درده پسر من مارو نابود کرد یجوری گریه میکرد ک خونه مامانم بودیم یه بار بابام با دمپایی بردش بیمارستان انقدددد گریه میکرد هلاک میشد یه ساعتایی در هفته بود هر روز نیود تمام دکترا بردمش از دکتر آلرژی تا مغز و استخوان سونو کامل آزمایش همه چی سالم بود دکتر گفت فقط این کولیک نه خودتو انقد عذاب بده نه بچه رو تا ۶ ماه خوب میشه بزرگتر ک شد بهتر شد ولی کلا گوارشش حساستره بیشتر دل درد میشه نفخ میکنه من بهش دارو رفلاکس هم میدادم

سوال های مرتبط

مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی
مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی