نه عزیزم هیستروسکوپی پولیپ و اینا و برمیدارن من انجام دادم همون موقعه هم دکترم برام خراش رحمانجام ولی هنوز ازمایش ندادم که ببینم نتیجه گرفتم یا نه چسب جنین هم زدم
پرینازجان انتقالی که دادی منفی شد؟
اره عزیزم از اون طریق خراش میدن
منم ۳۵ سالم هروقت خدابخادمیده براخدادیریازودنداره
دکترت کیه عزیزم
بدون هیسترو هم میشه
من رفتم
یکم اذیت داره فقط بدون بی حسی هستش
با هیسترو هم میشه
بله همونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.