۳ پاسخ

من نه خراش دادم نه پی ار پی نه چسب جنین

بنظرم چسب جنین بهتره اگه اندومترت 8یا9 هست نیازی به پی ار پی نداری

من پرسیدم از دکترم‌گفت نیاز نیست خراش پی آر پی گرم کردن رحم ولی دلم‌میخواست انجام بدم بهتره چسب جنین همش میگن تاثیرداره

سوال های مرتبط

مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته سیزدهم بارداری