۳ پاسخ

منم قبلاً سوال کردم کسی جواب نداد لایکم کن گلم منم ببینم

بستگی به پوستت داره برو دکتر پوست ..من جوشای خیلی بدی میزدم الان بیست روزه فقط با دوتا ژل ضدجوش و یه سرم شستشو و ابرسان صورتم خیلی بهتر شده دکتر گفت قرص راکوتان مصرف کن هیچ جوش نمیزنی مجردی میخوردم عالی بود ولی الان میترسم یوقت باردار بشم چون این قرصا رو ذهن و ژن بچه تاثیر بدمیزاره.

لیزر co2 فراکشنال هست برای جای جوش های فرو رفته و لک جوش دوستم 8 جلسه انجام داده خوب شده پوستش

سوال های مرتبط

مامان الینامهدیار مامان الینامهدیار ۴ سالگی
مامان دنیز و متین🌱🤍 مامان دنیز و متین🌱🤍 ۴ سالگی