توهیچوقت نرفتی لب جاده تاانتظارو بفهمی
پریشون نبودی.....
توبارون که رفتی شبم زیرو رو شد ی بغض شکسته رفیق گلوم شد......
ای پرنده ی مهاجر سفرت سلامت اما
تو کجا میری عزیزم، قفسه تمام دنیا
اینو اخرین بار تو مسیرفرودگاه که خواهر و خواهرزادمو بدرقه میکردیم گذاشته بودیم.
خواهرم که از گیت رد شد داداشم حالش بد شد حالت پنیک بهش دست داد. نمیتونست نفس بکشه. اورژانس خبر کردیم.خدا دوباره بهمون بخشیدش. الان از یادآوریش اشکم در میاد لعنت به زندگیای ما
رفتیو ادمکارو جا گذاشتی ......
تاک
ببین همرو گوش کن . من عاشق صدای قمیشیم . محشره این خواننده
ایکاش بشه ی روز برم کنسرتش و از نزدیک صداشو بشنوم و ببینمش 😢😢😢
من بیاد نم بارون زده گل های پونه
من دیوووووونه اهنگ جزیره هستم
توعاشق نبودی که درد دل عاشق هارو بفهمی
عزیزت نرفته که تشویش سوت قطار وبفهمی
من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم……..
بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم……..
عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم……..
حواست به من نباشه دزدکی تورو ببینم……..
من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بمونم تا بجای تو بمیرم
بچه حسرت کنسرت قیمشی همیشه بدلمون میمونه
همیشه یکی از آرزوهام کنسرت قمیشی بود
من همه اهنگاشو دوست دارم مخصوصا پرسه و جزیره
تو همون ستاره بودی که به من راهو نشون داد
سرنوشت من تو بودی که مسیرم به تو افتاد
رو به بیراهه میرفتم اگه تو نمیرسیدی
اگه از اون طرف شب تنهاییمو نمیدیدی
این تو بودی که شنیدی هق هق بی کسیامو
تو به جون و دل خریدی همه دلواپسیامو
دانلود آهنگ ستاره با صدای سیاوش قمیشی
اگه تو نبودی امروز از نفس افتاده بودم
خاطرات فرداهامو دست دیروز داده بودم
با تو میدونم که دیگه نمیرم رو به تباهی
دیگه راهو اشتباهی نمیرم سمت سیاهی
این تو بودی که شنیدی هق هق بی کسیامو
تو به جون و دل خریدی همه دلواپسیامو
کفشاتون😍
منم میخوام
آخ... سیاوش قمیشی کلی ترانه بینظیر داره، الان که پستت رو خوندم و دارم بهش فکر میکنم، صداش و آهنگهاش داره تو مغزم پلی میشه، آهنگ آخرین نامه رو وقتی گوش میدم به یاد تکتک عزیزای دلم که از دست دادم میافتم، مخصوصا برادرام 💔💔😭😭
همه آهنگاش قشنگه ولی قصه گل و تگرگ رو از همه بیشتر دوست دارم
آهنگ جزیره عاشقشم
من همون جزیره بودم ....
تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی
قصه های عاشقی رو تو وجودم جا گذاشتی
زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیر و رو شد
برای داشتن عشقت همه جونم آرزو شد
تا نفس کشیدی انگار نفسم برید تو سینه
ابر و بادو دریا گفتن حس عاشقی همینه❤️❤️
توبارون ک رفتی شبم زیر و رو شد
یه بغض شکسته رفیق گلوم شد
توبارون ک رفتی دل باغچه پژمرد
تمام وجودم تو یه آینه خط خورد
هنوز وقتی بارون توکوچه میبارع
دلم غصه داره دلم بی قراره🥀
رفتی و ادمکارو جا گذاشتی
فرشته
غروب
تو بارون که رفتی
تو عاشق نبودی
عسل بانو
الکی
من بیشتر آهنگ عاشقش و دوستدارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.