۱۰ پاسخ

از لحاظ احکام دینی هم غسل باطله هم وضو
اینکه دلمون چی می خواد و خودمون چی می‌پسندیم یه مسئله ی دیگه ست

به عنوان کسی که از سال ۹۱ ناخنام کاشت یا لمینیت و ژلیش بود میگم اصلا غسل درست نیست و غسل جبیره و مهم دل ادمه و …. و اینا فقط توجیه و اروم کردن دل خودمونه، من بعد ۱۲ سال، پارسال ریموو کردم و بعدش خییلی اروم تر و سرحال تر شدم به خاطر باز شدن چاکراه های روی ناخنامه احتمالا

مادر من ۱۰ ساله کاشت ناخن داره، نمازش هم قضا نمیشه، رابطه ش هم با خدا خیلی صمیمیه،🥰

والا میگن آب نمیرسه غسلم نمیشه کرد
بستگی داره به خودت طرف ناخن میذاره غسل میکنه نمازم میخونه حالا خدا خودش میدونه قبول کنه یا نه به بنده ش ربطی نداره

چون معمولا یا کاری نمیکنم اگه بخوام بکنمم کار شک دار نمیکنم کل ناخونامو ریموو کردم و رو به خدا آوردم الان حس میکنم خود اینکه سطح ناخونمم هوا و آب میخوره احساس نفس کشیدن بیشتر دارم و سبک ترم 😍

من خیلی وقتا لمینت دارم، نمازم میخونم، نمیدونم قبوله یا نه ولی خوندنش بهم آرامش میده، از طرفی ام ناخنای مرتب بهم حس خوبی میده، برای همین نمیتونم از ناخنم بگذرم که بهش نرسم

اره بنظر من اوكيه
و هيچ مانعى براى راز و نياز كردن با هدا نميبينم

نه عزیزم میگن غسل و وضو نداری دیگه.منم خیلی دوست دارم ولی چون نماز میخونم سراغش نرفتم

سر همین مسئله پا رو دلم گذاشتم ناخن و مژه خیلی دوست دارم اما نگذاشتم

خیر نمیشه

سوال های مرتبط

مامان الینامهدیار مامان الینامهدیار ۴ سالگی
مامان دلوین و علی مامان دلوین و علی ۴ سالگی