#تب
#فرزند
#پوشک
#مای بیبی
#شیرخشک
###############

تصویر
۳ پاسخ

به درک که سلیطه بازی در میان اونا داد زدن تو ۲درجه صدا رو ببر بالاتر وااااااالا

هیچوقت تو ساختمونی که صاحاب خونه توشه ووخانوادکی زندگی میکنن نرو
من زمانی که دنبال خونه بودم
یه خونه دیدم ببین عااالی از همه لحاظ دسترسی
متریال خونه
ولی چون خانوادگی بود گفتم عمرا اینو بخرم
شوهرم راضی بود من گفتم نه

همون روز اول جنگ ساعت ۹ صبح ما تو خونه بابام اینا بودیم باورت نمیشه دزد کلید انداخت اومد که من دیدمش جیغ کشیدم فرار کرد انقدر راحت وارد شد

سوال های مرتبط