۵ پاسخ

اگه الانم از اینجا پاشی بری یه جای دیگه، از کجا معلوم باز یه اشنا یا اقوام دیگه همسایت نباشه؟
پس برای خودت زندگی کن عزیزم
الهی بهترین ها سر راهت قرار بگیرن

جدا شدی شما

اتفاقا خوب کاری کردی که گفتی عزیزم،بزار بفهمه مادرت درحقت بده،اگر خالت خوبه که براش بگو اگرم نه که رفت وامد نکن،تاپیکات رو خوندم واقعا ناراحت شدم،ان شاالله معجزه ای بشه برات غرق شادی و خوشحالی باشی

بذار بفهمه اگ نمیخای رفت و آمد کنه سرسنگین باش زیاد جوابش نده

خوب بفهمه چی میشه مگه

سوال های مرتبط