۲ پاسخ

طلا بخرید.وام رسالت اسما سود نداره ولی سود داره بازپرداختش کوتاه مدته.طلا همیشه سرمایه گذاری خوبیه با پول کم

سلام خوبی عزیزم چخبر خیلی وقته نیستی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی