۴ پاسخ

مثل ما خیلی بی‌پول و بی‌حوصله‌ایم. من که بعد از سال تحویل میخواستم بزنم زیر گریه.
بیخیال این حرفا، سال نوت مبارک

امسال هیچکس خوشحال نیست

مام دلمون گرفته شوهرم یکماهه میگم برقو درست کن سیمارو درست کن تازه یادش افتاده باید درست کنه سفره هفت سینمم قشنگ نمیشه عصابم خورده بچهام نمیزارن یکم فکرم ازاد شه

امسال همه دل گرفته ان خواهر
منن بچه هام دقیقه نود سرما خوردن

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی